A black cat

Nu är min plutt i Marbella. Hon reste själv igår med bästisen Nellie via Arlanda. Riktigt duktig var jag som under hela resa  till Malaga där de möttes av Kicki och Bengt,  kunde andas normalt:) <3. 
Natten till igår tedde sig mest förmodligen lite stressad pga av denna resa och när klockan är 04.00 på morgonen vaknar jag av ett pipande ljud i mitt vardagsrum..Aningen disorienterad tassar jag upp och möts av 4 andra små tassar... Tog mig ett par sekunder innan jag förstod att grannens katt klättrat upp för min balkong och in i min lägenhet. Lillkissen stod gråtandes i min hall och började stryka sig mot mitt ben. Naw. Grannarna har lite slarvigt lämnat sin katt ensam i 3 veckor. Den har förvisso omsorg genom annan granne och får mat samt vatten. Men hör varje dag hur den lilla plutten sitter och jamar utanför sin dörr. När ensamheten blev för mycket klättrade hon upp till mig. Som tur är bor Malva hos mormor och jag undslapp det mötet mitt i natten. Vaknade morgonen därefter och vid minnet av mötet blev jag faktiskt för ett ögonblick fundersam på om jag håller på att bli tokig på riktigt:))).Har nu snackat med kissen och gett henne portkoden istället. 
 
Lata dagar utan riktig pejl på en agenda. Riktigt mysig middag blev det igårkväll iallafall med Julia, Calle och min älskling. En parmiddag;))))). 
 
 
2
Inez

Vilken mysig liten överraskning, dock hade jag blivit livrädd tror jag! :D

Inez

Vilken mysig liten överraskning, dock hade jag blivit livrädd tror jag! :D